Sabtu, 1 Januari 2011

2011....

yakinkah ku berdiri...... di hampa tanpa tepi.... lagu pertama yang aku dgr pd tahun ini 2011.... apa ini lagu ini akan menjadi TEMA dalam hidup aku utk tahun ini... ha ha ha ha lagu indonesia... kira hentam je la geng.

masa ini la aku baru nk plan apakah LANGKAH PERTAMA yang aku harus lakukan untuk MENCORAK hidup akau pada tahun ini. cuma di luar kebiasaan seperti tahun-tahun yang sudah, ini tahun ada rasa sedikit kelainan dalam diri aku. sukar nk aku gambarkan, namun aku yakin ia adalah satu titik permulaan yang baik utk HIDUP AKU.

semua orang impikan KEJAYAAN, KESENANGAN, KESEMPURNAAN, dan lain2 lagilah yang BAIK dan INDAH2 belaka. mcm diri aku yg lepas... masuk aje tahun baru, pasti MEMASANGKAN IMPIAN DAN SEMANGAT yang baru.. piirraaahhhhh sudahnya masih tak ada perubahan. dimankah silapnya?? attitude?? mmmhhh ada kebarangkalian nya juga... bila GAGAL seringkali menuding jari pada orang lain dan menyalahkan orang lain..

cukup.. untuk kali ini aku benar2 MAKSUDKAN... apa yang aku ingin LAKUKAN lah adalah MELAKSANAKAN sebaik mungkin dengan apa yang ada di DEPAN MATA sekarang. tak perlulah kita nak mencarik.. sebenarnya apa yang ada depan mata sekarang ini lah YANG DATANG SENDIRI tanpa aku sedar.. yesss dia datang sendiri.. tu la maksud aku. DATANG SENDIRI...

aku juga manusia mcm korang juga yang ada NAFSU... dengan nafsu ini lah akan ku jadikan satu perkara yang boleh memberikan manfaat pada diri sendiri. NAFSU KEJAYAAN... untuk tahun ini aku MENSASARKAN untuk memiliki apa yang pernah aku ada... apa yang pernah aku miliki dan apa yang pernah aku selami..... 

2011.... TIADA SIAPAYANG TAHU NASIB MASING-MASING... namun masing-masing tahu apa yang hendak di lakukan.. tak perlu tanya pada org lain.. TANYA PADA DIRI SENDIRI... KAT MANA nak letak diri tu.. untuk pertama kalinya aku sedar DI MANA AKU NK LETAK KAN DIRI aku,, huhuhu ALLAH MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG...

AYUH "EZONE" bergerak lah kamu dengan DIRI, KEMAMPUAN, PENGALAMAN dan KEYAKINAN kamu... tak perlu mencari semangat yang hilang.. semangat itu akan datang bila kamu bergerak... huhuhu nk kena panaskan enjin ni.... mari mari mariiiiii

ok dengan apa yang aku DAH SEDAR... pasti 2011 penuh dgn kecemerlangan.. tidak perlu bertungkus lumus mengejar kejayaan.. cukup kita SEDAR KEMAMPUAN diri kita apa sebenarnya..... setiap org akan lalui sendiri.. kini aku DAH JUMPA..... GERAAAKKKKKKKKKKKKKK

ok GANG, ini diri aku.. diri korang itu lantak koranglah.... selagi ada TENAGA dan AKAL.. itulah MODAL yang tiada NILAINYA...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan