Selasa, 14 September 2010

SYAWAL KE 5

SALAM SYAWAL KE-5

apa khabar teman2 semua... apa pun sorry la aku x dpt nk MENGUPDATE syawal 2-4 sbb paham2 ajer la.. banyak faktor yang boleh di jadikan alasan...  NAK JADI ALASAN.... coverage CELCOM punya BEWOK BEND x ada.. so aku cukup MATI KUTU BADAK... sampai mensasau tak reti nak tulis apa daaa...

apa pun dalam 2-3 hari ni aku cukup HEPI bersama dengan keluarga dan sedara mara.. jauh perjalanan luas pemandangan... tenang kepala tiada memikirkan masalah apa pun... selain masalah NAK KE TOILET... hahaha... duk kampong JAMBAN semuanya KECIK beb.... seriau aku... di buatnya REBAH JAMBAN tu.. x kemalu mak bapak ako..

ok geng, yang menariknya.. gua dapat berhubung semula dengan teman sepermainan semasa kecil.. dah 20 tahun tak jumpak... masing2 muka dah layak masuk LIANG LAHAD gamaknya..... tq TOLHA, EZAM, HAIRI dan ZAM2... kowang tetap succes dan sentiasa aku mendoakan agar kita semua bertemu lagi daaa...

dan yang x menariknya.... anak aku ada yg terkencing kat umah orang... hehehehe.. habis lencun.. aku larikkk buat DONO... 

untuk kali ini agak kesempitan masa utk aku mencoretkan KISAH YANG MENJEMUKAN ini.... sbb ada tetamu untuk di layan.. dan aku kena jumpa PARTNER di marriot.... 

ok geng minta ampun....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan