Rabu, 8 September 2010

SELAMAT HARI RAYA......,


salam kepada keluarga, saudara, sahabat, teman dan kawan yang mengenali AKU...

sedia maklum kita smua sambut syawal pada hari JUMAAT... hari yg penuh bermakna, hari yg penuh kesedihan dan hari yg penuh kegembiraan.... pasti aku merindukan ahli keluarga yg telah kembali ke rahmatullah.. pasti aku merindukan zaman keanak-anakkan aku, pasti aku merindukan zaman remaja aku.... semuanya telah berlalu...

syawal kali ini aku sambut dgn penuh kesederhanaan... cukup untuk mengHAPPYkan anak2 aku. ini tahun aku bermula ziarah keluarga dari sabak bernam hinggalah kg kubu gajah... cuti agak panjang ku penuhi dgn JALAN2 CARI MAKAN... tu la HABITAT aku.
baik lah... izinkan aku ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI kepada kalian dengan penuh keikhlasan hati dan juga MEMOHON MAAF atas segala kesalahan dan kesilapan yang tidak aku pernah MAKSUD kan....

dan kalian juga jangan lupa sentiasa berwaspada dengan KESELAMATAN diri dan sekeluarga...... bye

jumpa lagi di ruangan ini selepas raya.. insyaALLAH.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan