Selasa, 7 September 2010

ADA APA PADA KEBAHAGIAN

hai.. morning..

aku ni kali kepala tgh CRAZY TUNE... hahaha.. saja2 nak kasi kurang pahala kot. apa pun still steady menjalani ibadah puasa.. lum miss daaaaa..

ini kalu satu persoalan yang aku terdetik nk rungkai kan sedikit... semua tahu apa itu KEBAHAGIAN. korang semua mmg nak BAHAGIA kan. termasuk la aku ni ha.. nk kata dah jumpa tu bukan lah.. nk kata DAH BAHAGIA tu adalah. masih lagi tercari2 jawapan yang tepat.

apa sebenarnya yang ada pada KEBAHAGIAN yea.. kalau sekarang di DUNIA sure kita nak bahagia dengan tidak memiliki sebarang masalah. tapi ada ke orang yg x ada masalah. ORANG KURANG WARAS tu lain lah di duk di DUNIA LAIN. kita ni ha duk DI DUNIA yang penuh PROPAGANDA...

percayalah dari satu sudut mmg korang DAH BAHAGIA.. tapi berapa lama. mcm aku.. kejap bahagia.. kejap tidak... namun ada PERATUSAN yang secara pro dan kontra... endingnya kita BAHAGIA. nilai kedudukan diri kamu sekarang. nilai dari segi, kesihatan, harta, keluarga, kewangan, ilmu, kerjaya, bisnes, usia, masa dan segala mcm lah.. tapi yang BAHAGIA nya.. aku masih sihat.. masih sihat utk mencari lebih KEBAHAGIAN... yang aku mahu....

aku mahu, SENANG, TENANG, KENYANG dan KENANG.... duit berjuta pun bukan boleh bawak mati.. harta MENIMBUN pun bukan ABADI... yang aku nak HATI AKU MESTI BAHAGIA dalam KETENANGAN..... x ada duit pun STEADY.. duit buleh cari.. asalkan kita USAHA... aik panjang gak catatan ni... hahahaha..

ok geng jumpa lagi nanti nati yeaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan