Khamis, 30 Disember 2010

DUNIA INI SEMAKIN KECIL....

masa berlalu pantas.... pejam pejam celik celik gosok gosok mata.... tgk jam dh masuk jam 8.00 malam... kejap lagi layan berita tgk berita yg MENERUJAKAN.... berita tentang kepulangan TEAM BOLA MALAYSIA bawak balik piala.... yessss satu episod penutup tahun 2010 yang sangat2 indah....

tgk sana tgk sini dgr sana dgr sini... semuanya bercerita perihal TEAM BOLA yang telah berjaya jadi JAGUH BOLA.. dh lama x rasa mcm ini sejak kemurungan dek prestasi yg lagi teruk dari YOYOYOYOYO gamaknya... tapi ini kali mmg aku rasa AMAT BANGGA dengan TEAM RAJAGOPAL ini yang membuka mata ramai pihak dan menutup mulut ramai pengKERITIK... yess serbegeth singh pun dh tabik spring dgn mereka ni kan kan kan..

DUNIA SEMAKIN KECIL.... eh kenapa aku terkeluar tajuk pula kan... tadi tu iklan jer sekadar nk amek MOOD.. sementara nk tggu aktivit seterusnya.. letih beb letih..... terfikir aku samaada MASA SEMAKIN PANTAS atau DUNIA SEMAKN KECIL.. di mana jarak perjalanan semakin dekat dan masa pulak mcm tak cukup... celik pejam pejam celik lagi 1 hari setengah kita da masuk 2011 kan... semakin sibuk dgn mcm2 perkara... yer la mcm aku ni anak 3 orang sekolah.. yg kecik ni pun nk tu nk ni mcm2 lah.. itu lah ini lah... hehehe ni bukan kes MERUNGUT... tapi inilah aktiviti hujung tahun yang tak akan kita boleh elak atau ketepikan...

jalan sana jalan sini masih lagi dengan urusan DUNIA... dunia lagi.... tgk berita pun masih lagi berita yang mcm masa tu x nk berhenti atau patah balik... kehidupan manusia semakin mencabar... semakin tenat... semakin gempita.. semakin menjadi-jadi... eh KECIK NYA DUNIA NI...

DUNIA SEMAKIN KECIL... yer ker... dunia aku kor... tak tahu lah dunia korang mcm mana... sbb dalam sesuatu kejadian kadang-kadang berlaku sesuatu yang tak pernah kita sangka... fikiran bayangan impian mimpi angan-angan dan PELABAGAI lagi lah yg kita hadapi... kecil lagi dunia kita ni kan...

pusing sana pusing sini toleh sana toleh sini pandang sana pandang sini jeling sana jeling sini... kat sini lagi aku TEGAK... nk kemana yea... heheheh... tu lah KECIK NYA DUNIA ni... smpi tak tau nak kemana,

ok lah geng,,, kesimpulannya.. gua sekadar nk beritahu.... kita sedar tak sedar dah smpi ke penguhungnya tahun 2010.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan