Isnin, 2 Mei 2011

OSAMA MENINGGAL DUNIA

salam semua.... sekian lama saya tidak updates blogg ni... mmg agak sibuk sesejak menjak ni.. mohon maaf pada kalian..

namun saya harap... ini adalah permulaan semula utk saya kembali menulis isu-isu semasa dan rutin harian saya sebagai seorang SURI RUMAH SEPARUH MASA.. yang separuh lagi saya bikin business hanya di rumah lah... che wah.. mcm la bagus saya ni kan... hehehe...

OSAMA dah meninggal dunia... apa benar atau tidak.. kita tak pasti. kalau tgk kat berita sana sini.. semua dah terpampang WAJAH OSAMA KENA BUNUH... al-fatihah utk OSAMA... itu la sahaja yang boleh kita nyatakan.. KALAU LA BENAR beliah dah syahid.. dan saya percaya akan LAHIR LEBIH RAMAI lagi osama pada masa akan datang... apakah bertambah lagi ANCAMAN yang semakin hebat,, wallahualam,, moga di jauhkan segala keburukan...

DUNIA semakin terhimpit... semakin tersepit... dengan permainan POLITIK dan KEKUASAAAN yang kejam dan rakus... siapa yang jadi mangsa.. AKU LA JUGAKKKKKKKKKK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan