Selasa, 28 Disember 2010

SANTAI

aku kini sedang nikmati udara, makanan dan mendengar live band di CHERANA.... sambil mendengar lagu yang di alunkan kan "TIADA LAGI"... teringat aku memori lama lagi yang aku sering jadikan lagu ini sebagai mencari satu jawapan dgn persoalan " APA LAGI YANG AKU TAK ADA"...

kini dah 28/12/2010... tggl beberapa hari lagi kita semua akan meninggalkan tahun yang PENUH NOSTALGIA... terus terang aku katakan mmg masih lagi di takuk yg lama.. cuma cara HIDUP yang berbeza.. apa ye.. hehehe... seperti mana yang aku inginkan.. YANG PENTING AKU MAHU HAPPY..

YEA YEA... kini aku happy walaupun masalah belum selesai sepenuhnya,, namun kali ini aku yakin TAHUN 2011 akan mencorak satu ANJAKAN PARADIGMA dalam hidup aku... cayok laaaaaaaa.... mungkin aku dah nampak KAT MANA AKU nk LETAK DIRI AKU...

hokey GANG.... u all pun sama ya.... apa yg penting hati musti mau heppi.. bila hati heppi.. OTAK KITA CREATIF dan PRO-AKTIF.... itu lah rahsia org senang lenang... dorang semua x nak susah hati... bila susah hati... HATI AKAN MATI.. bila hati dah mati... nak buat apa pun tak jadi.... huhuhuhu

OK LAH... lagu tadi pun dah 3 minit habis... apa pun aku nk layan jeng jeng jeng

Tiada ulasan:

Catat Ulasan