Sabtu, 2 Oktober 2010

KENAPA USANA...

untuk pengetahuan saudara/saudari,syarikat network marketing no.1 didunia USANA HEALTH SCIENCES kini telah memasuki malaysia UNTUK TAHUN KE-4 ,USANA menduduki ranking no.1 disetiap negara yang dimasukinya,(dah memasuki 14 buah negara)sekarang ni kami sedang mencari pioneer(perintis)dimalaysia bg sama2 mengembangkan bisnes ini,dan menjana kewangan kita..

andai kata anda benar2 berminat menjadi seorang "usahawan",dengan ikhlas saya mengesyorkan usana.sy percaya USANA dapat membimbing anda kearah kuat daya pemikiran,memperbaiki kesihatan dan mempertingkatkan gaya hidup anda kesuatu tahap kecemerlangan yang hanya boleh dinikmati oleh golongan yang berjaya menjadi CEO dalam hidup mereka.

peluang perniagaan yang disediakan oleh USANA memang cukup hebat,dengan plan perniagaan yang terbukti keberkesanannya,..

KENAPA USANA??

USANA memiliki ketiga-tiga ciri utama syarikat network marketing:

1-company-merupakan company network marketing no.1 didunia selama 10 tahun berturut-turut.(rujukan: www.mlminsider.com )

2-produk-produk yang menduduki tempat pertama diantara 1500 produk kesihatan dunia.
(rujukan: comparative guide to nutritional supplement-by lyle mcwilliam,Bsc,Msc,FP)

3-plan-dianugerahkan sebagai plan yang paling adil: "the most paires marketing plan in the world"

KEHEBATAN&KEKUATAN USANA
memang tak dinafikan banyak syarikat MLM atau Network Marketing tumbuh seperti cendawan di Malaysia. Tapi adakah ianya sebagus USANA. Adakah ianya dapat menandingi kehebatan di bawah?

*Diasaskan pada tahun 1992 oleh Dr Myron Wentz - Seorang pakar mikrobiologi dan immunologi yang telah memenangi anugerah Albert Einstein. Memegang rekod menternak sel darah manusia di luar badan manusia selama 40 tahun tanpa sebarang jangkitan.

*Dipilih 'The #1 Distributor's Choice' -9 tahun berturut-turut oleh Network Marketing Today.

*Majalah Forbes menyenaraikan USANA sebagai No. 5 di kalangan '200Best Small Companies of 2005 in America' - Tiada syarikat MLM/Network Marketing lain tersenarai.

*Majalah Business Week menyenaraikan USANA No. 3 di kalangan '100 Hot Growth Companies of 2005'. Tiada syarikat MLM/Network Marketing lain tersenarai.

*Media Usahawan 2005 menyenaraikan USANA No. 1 di kalangan "45 Syarikat Rangkaian Paling Top"

*Produk USANA tersenarai di dalam Master Index of Medical Specialties (MIMS) iaitu buku rujukan doktor dalam memberi ubat kepada pesakit. Tiada produk syarikat MLM/Network Marketing lain tersenarai.

*Produk Multivitamin USANA telah memenangi tempat #1 di dalam buku 'Comparative Guides to Nutritional Supplements' di semua edisi (edisi 1 sehingga edisi 4).

*Produk disahkan halal oleh IFANCA (Islamic Food and Nutritional Council of America)

*Produk-produk USANA tidak mengandungi bahan kimia, dadah dan PARABEN (penyebab KANSER)

*Produk USANA mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia
Produknya banyak membantu pesakit seperti diabetes(kencing manis), gout, darah tinggi, kanser dan lain-lain.
Ada jaminan modal dipulangkan sekiranya anda ingin keluar dari bisnes ini! Jika anda sekadar ingin mencuba, anda tidak perlu takut rugi.

Tidak memerlukan anda menjual produk dengan banyak.
Bakal membuka pasaran ke 30 buah negara lagi bermula dengan Indonesia, India dan China. Dengan hanya satu pendaftaran, anda boleh mengembangkan perniagaan ini tanpa berada di sana!
Pembelian produk boleh dilakukan secara online dan akan dihantar ke rumah anda.


(kesemua fakta adalah dari pihak ketiga)

5 FAEDAH DARI USANA.

1-retail profit 30%
2-5% front-line commision
3-weekly global commision
4-weekly leadership bonus
5-matching bonus
(kesemuanya dibayar mingguan)

KENAPA INDUSTRI NETWORK MARKETING??

sekalipun ia dipenuhi syak wasangka dan banyak maklumat yg salah(disebabkan oleh segelintir syarikat),industri network marketing sudah berkembang pesat dan berjaya mengaut keuntungan melebihi usd$ 100 billion.
pendek kata,syarikat network marketing mengelakkan kos periklanan yang semakin naik dan pengagihan produk melalui saluran traditional,sebaliknya individu yang berjaya mempromosikan produk melalui kata mulut akan diberikan ganjaran yang lumayan.ganjaran yang diberikan kepada pengedar bukan semata-mata kerana menjual produk,tetapi juga untuk usaha mereka menolong melatih ahli dalam pasukan masing-masing untuk berjaya bersama-sama.

ia juga berkembang maju dalam kurun ke 21.
kita tidak dapat meramalkan apa yang akan terjadi pad kurun 21.untuk hidup dan berkembang maju,anda perlu mempertingkatkan diri,dari seorang pekerja kepada seorang pemilik,dari dunia kekecewaan ke alam bermotivasi,dan anda perlu menjadikan segala perubahan itu hidup anda,jangan membiarkannya menjadi penghalang untuk anda terus maju,andalah yg berkuasa terhadap hidup anda sendiri.

sebuah syarikat network marketing yang baik dapat memberi orang ramai peluang perniagaan sendiri yang sah dan rezeki pendapatan yang lumayan berpandukan pendapatan keumpilan dan dengan cara pulangan pendapatan berterusan.

REBUTLAH PELUANG HEBAT INI!!

hubungi kami untuk sesi penerangan&maklumat lanjut:


EZONE - 0126463750

Tiada ulasan:

Catat Ulasan