Ahad, 5 September 2010

PLANING.... after raya daaaa.....

Salam mesra ku berikan.. harap terima sepenuhnya... owh tanggisan..(ini 60an punya lagu daaa)

apa khabar teman2 semua.. di harap kalian sihat walafiat hendaknya... utk kali ini catatan ringkas sahaja yang boleh aku catakan.. mengenai MIMPIKAH AKU...

saban kali kita terlupa tanya diri kita.. apa yang aku ADA kini?? bila di lihat mungkin ada yang cakap MIMPI KE AKU NI.. pelik kan. ini selalunya berlaku apabila kita tersedar dari DUNIA YANG NYATA. maksudnya kita terlampau banyak membuang masa tanpa sedari. dan apa yng di cita dan di idamkan masih belum tercapai. sedangkan MASA berlalu begitu sahaja.

AKU... pun sama mcm korang juga. tup tap tup tap.. DAH NAK MASUK SENJA. namun masih lagi sasaran yang di kehendaki.. atau pun KEY PERFORMANCE INDICATED belum berada di tahap yang memuaskan.. MIMPIKAH AKO NI...

OH tidak la.. aku masih berpijak di bumi yang nyata namun di dalam DUNIA YANG TERANG tapi GELAP. untuk pertama kalinya aku merasakan sesuatu yang BAIK akan berlaku dalam hidup aku. danyang pastinya tentulah MENGUBAH HIDUP AKU DAN SEKELUARGA DAN JUGA TEMAN2 yang seiring. sapa pulak TEMAN aku ni.. aku mana ada teman... yang ada pun sekadar nak melepaskan IKATAN yang belum terungkai.. akhirnya menjerat aku pula.. bodoh nya kan... tak apa ALLAH sayang aku.

BILA?? aku nak menembusi BENTENGAN yang banyak menghalang aku ni. tggu la.. tak kan tunggu lagi.. esok lah... esok belum tentu ada... SEKARANG lah... ok sekarang aku lakukan... langkah PERTAMA.. aku nak BANGKIT DARI TIDUR....

hahaha.. sudahnya aku sendiri tak faham apa yang aku buat ni... tapi percayalah permulaan yang baik mestilah di mulakan dengan PLANING yang XTREM... yeahhhhh PLANING.... aku dah ada PLANING... aku dah buat PLANING... dgn PLANING ni la akan merubah kehidupan aku.. pasti dan aku amat pasti dengan PLANING ini kali pasti BERJAYA... PLANING

Tiada ulasan:

Catat Ulasan